Pages

"Wahai Tuhan kami, anugerahkan kepada kami pasangan-pasangan dan zuriat keturunan kami, perkara-perkara yang menyukakan hati melihatnya, dan jadikanlah kami imam / ikutan bagi orang-orang yang bertaqwa. Ya Allah.... Jadikanlah pasangan kami... Pembantu kami dalam melakukan ketaatan kepada-Mu... Kekalkanlah kasih sayang kami hingga ke syurga-Mu... Tunjukilah kami jalan keluar .... Terhadap masalah-masalah yang kami hadapi ....

Hanya kepadaMu tempat kami mengadu ... Engkau Maha Berkuasa membuka hati-hati manusia... Jadikanlah anak-anak kami zuriat yang soleh... Lembutkanlah hati-hati mereka ... Masukkanlah Nuur HidayahMu ke dalam hati mereka... Ya Allah , Ampunilah dosa kami di atas kelalaian kami dalam mendidik mereka mengenali-Mu... Jauhkanlah mereka daripada pengaruh-pengaruh... Yang merosakkan akhlak dan aqidah mereka... Jauhkanlah mereka daripada kawan-kawan yang jahat ... Kurniakanlah kami kekuatan untuk terus menasihati dan mendoakan mereka ... Jadikanlah mereka zuriat yang sentiasa menunaikan solat ... Jadikanlah mereka zuriat yang sentiasa ringan melakukan ketaatan kepada-Mu ... Jadikanlah mereka zuriat yang sentiasa mendoakan kami ketika kami berada di dalam kubur...."

aurat

aurat

Wednesday, September 11, 2013

R4BIA - Lambang Tangan Simbol Kuasa Sihir Demonik !

Ntah la umat islam di dunia ni... dan termasuklah umat islam di Malaysia. Tak faham aku la. Dorang ni main ikutttt jerr... main gasakkkkk ajer tanpa mahu menyelidiki maksud sesuatu kumpulan atau sesuatu simbol. Pak turut ikut sedap telinga mendengar dan mata memandang.

Main sokonggggg jer... malas benar nak buat sikit penyelidikan ke ... dan sebab main ikut2 ni lah, simbol2 R4BIA tu dorang taruk kat fb, tweet, pelekat kereta lerr..kat pintu, tingkap, surau, masjid, jamban, beg, baju, topi, sepandok dll lagila..dan yang best pulak tu ada yang letak dalam "ni" coz nak tunjukkan sokongan kat Mesir tu. mmm... geleng kepala den..senang saja melayu2 islam ni jadi pak turut ... jadi pak ikut. Tak cukup ke simbol2 yang ada dalam agama islam? Simbol R4BIA ni mahzab mana pulak yer?

Sebenarnya, semua lambang2 TANGAN yang diwujudkan semasa demontrasi ke atau revolusi ke atau reformasi ke, adalah bekerja untuk satu jenis kaum jer iaitu - Illuminati - Zion - Zionist - One World - Dajjal !!

Rothchild - anak didk Jusuit Vatican, cucu cicit Dajal, pernah berkata - "keuntungan kita adalah daripada kemusnahan dunia yang kita gerakan melalui tangan2 kami, dan simbol2 kami akan berada di mana-mana untuk menghasilkan kemusnahan ini, segalanya adalah untuk persediaan kedatangan Penyelamat kita nanti".



Agak2 korang la kan, saper laaa Penyelamat dorang tu agaknya kan ? Dah ada Penyelamat, dah tentu ada "jemaah" nya kan ? so, saper2 yang dok "ikut" depa ni kot yang akan jadi jemaah kepada si Penyelamat ni nanti, kot?

Adusssss... ..manusia2 di Malaysia ni. Tenet ada, buatlah rujukan sebelum main ikut jer. Dengarnya, rakyat Malaysia ni pandai2 belaka..atau, sebaliknya? ntah la... sebab tu aku cakap dari dulu lagi, kalau ikut kepala panas baran korang, fanatik tak hapa2, otak dah tak rasional lagi, lebih kepada emosional, sedap2 tekan "like R4BIA" jerr .. main ikut tak tentu hala, semua simbol main sedap follow jer..tu sebab, kadang2 kita ingat si anu tu, si polan tu, tok haji ni, tok guru tu mewakili perjuangan islam, tup2..pelatih Mossad dan CIA! Banyak nar dah yang aku jumpa orang2 macam ni, tapi ramai dari kita di Malaysia ni bukan saja "buta mata" tapi juga "buta hati".Jadi pak turut memanjang! mmm... . ntah lerrr

korang bacalah artikel yang aku dah buat sikit penyelidikan tentang SIMBOL2 TANGAN yang dok orang islam ikut main mamKERBAU buta ni..

PESANAN UNTUK UMMAH: Jauhilah sama-sekali dari musuh² kita dibawah Pakatan Judeo-Kristian (Yahud & Nasrani) yang sering menggunakan simbolisma terahsia dari sihir2 sigil Iblis & Syaitan dalam agenda perjuangan mereka untuk memesongkan kita.

Simbol atau lambang tersembunyi adalah perantara kekuatan yang digunakan pengikut aliran sesat untuk memohon bantuan kekuatan jahat dalam dunia ghaib dan pemujaan setan. Tetapi penggunaannya lebih berkesan jika dalam bentuk tiga dimensi. Simbol digunakan orang untuk menarik perhatian kuasa² gelap.

Sebagian besar dari kita belum sepenuhnya menyedari kekuatan misterius dari simbol-simbol yang disalahgunakan. Dan anda juga tidak dapat merubah keadaan dengan membantu budaya simbolisma yang sedang disusun sebagai rasukan mantra kegilaan terhadap ummah.

Ketahuilah sihir sigil adalah sihir yang digunakan oleh para penganut aliran Satanik. Sihir sigil merupakan sebuah sihir yang menggunakan simbol-simbol tertentu (simbol yang digunakan oleh aliran satanilk) agar mampu dilihat oleh mata kasar.

Sesiapa yang membuat salah satu daripada isyarat tangan ini walaupun tanpa niat sudah memadai bagi Iblis dan bala tenteranya untuk bergelak ketawa. Syaitan dan Iblis tidak memerlukan bagi anda memasang niat-niat tertentu. Cukup bagi mereka dengan anda mengikut-ikut telunjuk mereka secara tanpa disedari atau bawah sedar sudah menjadi kabar gembira bagi mereka.

Istilah SIGIL berasal dari sigillum Latin, meskipun mungkin juga terkait dengan סגולה Ibrani (segulah arti “kata, tindakan, atau bahan untuk kesan spiritual) Sigil mungkin memiliki bentuk abstrak, bergambar atau semi-abstrak. Penggunaan masakini berinspirasikan dari tradisi turun-temurun ilmu2 sihir kuno. Sihir sigil lambang tangan R4BIA ini dengan pelbagai mantra pemujaan Iblis, Jin & Syaitan ini turut termaktub dalam kitab sihir kuno Arab AL AZIF.

Pakar ahli otak mengatakan, bahwa paparan gambar, bentuk, dan warna tertentu itu mampu mempengaruhi otak kita, khususnya otak bahagian reptilian (naluri), sehingga secara naluriah otak kita bekerja cenderung menggunakan naluri haiwani. Maknanya, pemikiran kita lebih bersifat emosional, tidak mementingkan rasional, atau baik dan buruknya. Mereka yang pakar dalam segala cabang ilmu ini akan sentiasa menggabungkan pelbagai medium ini untuk melemahkan ummah.

Pemikiran emosional akan menyebabkan seseorang merasa hal-hal yang difikirkan dan yang dirasakannya itu berasal dari dirinya sendiri, meski kenyataan pemikiran nya itu hasil dari pelbagai pengaruh lingkungan dan kawalan bawah sedar yang membentuknya, kerana itu pada hari ini tersangat ramai dari kita yang hidup dalam EMOSIONALl!




Harap2 lepas ni korang GUNA AKAL YANG RASIONAL DAN KEBIJAKSANAAN TERPIMPIN untuk lakukan penyelidikan sebelum kena main dengan mamat2 Zionist ni, jangan asyik dok main ikuttttt jerr... .asyik2 kena kantoi dengan iblis jerrr

No comments:

Post a Comment

Translate

Muhasabah Diri Sebelum Tidur

"Sabda Rasulullah :"Barangsiapa memaafkan kesalahan saudaranya yang Islam, Allah akan mengampuni dosa-dosanya pada hari Kiamat..."
(Hadis Riwayat Ibn Hibban)

بِاسْمِكَ اللّهُمَّ أَحْيَاوَأَمُوتُ
Bismikallahumah Ahya Wa'amut...